Administrator Posted October 19, 2002 Posted October 19, 2002 Dit weekend verhuizen we de site naar een nieuwe server. Voor zij die geinteresseerd zijn: we verhuizen van een Windows 2000 IIS 5 Server naar een Apache server op een Linux machine. De site is reeds gekopieerd, ik ga straks de DNS omswitchen zodat www.clarify.net verwijst naar deze nieuwe server. De SQL database achter de site houd ik voorlopig even op dezelfde server. Dit wil zeggen dat er geen gegevens verloren gaan tijdens de verhuis. Als alles goed werkt wordt het forum een uurtje gesloten. Dan kopieren we de database ook naar de nieuwe server, en dan is de verhuis klaar. Dat zal niet voor vandaag zijn, eerder in de loop van de volgende dagen op een tijdstip dat ik geen volk verwacht op de site. Quote
Administrator Posted October 19, 2002 Author Posted October 19, 2002 Toch maar gekozen voor de korte pijn. De forums blijven vandaag dicht - ik verzet de DNS naam naar een ander IP adres. Het forum wordt geupdate naar een nieuwe versie. Quote
Administrator Posted October 20, 2002 Author Posted October 20, 2002 Ziezo. Als je dit kan lezen zit je op de nieuwe site. Graag opmerkingen in het FileMaker Café als er nog problemen gevonden worden. Quote
AvD Posted October 20, 2002 Posted October 20, 2002 Izzi workin!! Izzi workin!! Dank! We kunnen terug posten. Een mens begint al te denken dat ie der digitaal uitgebonjourd is! Quote
De Foemper Posted December 5, 2002 Posted December 5, 2002 Servicebericht: Gisteren, 4 december 2002, is Clarify een 5 à 10 minuutjes uit de lucht geweest, wegens fysieke verplaatsing van de server (nieuwe switches en KVM enz). Alles normaal verlopen. Een dezer zal het nog eens gebeuren, ong. 3 minuten (installatie nieuwe firewall). Quote
AvD Posted December 5, 2002 Posted December 5, 2002 Goed, Maximus. Es dreht wieder! Los marcheros! De taartjes staan al klaar in het café, ga maar zien. Het derde is voor u. Quote
Recommended Posts