Konkel Noen Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Hi, Zonde dat ik weeral een tijdje niet meer 'gefilemakerd' heb... Bestaat er een mogelijkheid om met FM Pro 5 en 6 een valuelist op te bouwen gevuld met containerwaarden ? Ik wil met keuzerondjes een selectie kunnen maken van 2, 1 of geen pictogrammen uit een lijstje van 10. Dank. [/i] Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Neen, dat kan niet. Er zijn 2 workarounds te bedenken : 1. maak een andere valuelist op basis van nummers bvb, en relateer ieder gekozen nummer aan een container. 2. maak ipv van een valuelist een portaal, en koppel aan de portaalrij een script die de container uit het portaal instelt in een ander veld (datgene waar je initieel een popuplist aan wou hangen) Quote Link to comment
0 Konkel Noen Posted October 20, 2004 Author Share Posted October 20, 2004 het gaat om waarschuwingspictogrammen voor scheikundige producten. één product kan twee pictogrammen hebben ook. met keuzerondjes kan ik dmv de shift-toets twee bollekes aanduiden, bolleke 3 en 7 bvb. maar hoe kan ik die nu gaan relateren ?? Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted October 21, 2004 Share Posted October 21, 2004 één product kan twee pictogrammen hebben ook. Dan zou ik al zeker kiezen voor een portaal ipv valuelist. En je twee bollekes zou je kunnen oplossen met een multikey-relatie. (denk ik) Quote Link to comment
0 Konkel Noen Posted October 21, 2004 Author Share Posted October 21, 2004 Ik heb 4 velden gemaakt. Mijn pictogrammen in een repeating container global en een tellertje als valuelist met bollekes. Daarnaast nog twee calculaties met case-functie om adhv de waarde van de teller de twee pictogrammen te bekomen. Nu nog het wagonnetje met de R- en S-zinnen aankoppelen. (Zie http://www.vub.ac.be/preventie/Signalisatie.html#WP ) (ter info) Quote Link to comment
Question
Konkel Noen
Hi,
Zonde dat ik weeral een tijdje niet meer 'gefilemakerd' heb...
Bestaat er een mogelijkheid om met FM Pro 5 en 6 een valuelist op te bouwen gevuld met containerwaarden ?
Ik wil met keuzerondjes een selectie kunnen maken van 2, 1 of geen pictogrammen uit een lijstje van 10.
Dank.
[/i]
4 answers to this question
Recommended Posts