Jump to content
  • 0

vastlopen bij printen

superrick

Question

Ik beheer o.a. een database met sportuitslagen, paardenamen etc. Het systeem heeft altijd prima gefunctioneerd t/m fm 6. Onder fm 7 werkt invoeren en alle andere schermhndelingen als een zonnetje maar het printen van de data geeft problemen.

Het duurt een eeuwigheid voordat de te printen reccords naar de printer worden gestuurd en dan loopt na een paar records de printer vast. Ik heb het al op verschillende systemen geprobeerd met totaal verschillende pinters maar helaas, bij de een print hij een paar reccords, bij de andere soms een paar meer maar volledig werken ho maar. Het is soms zlf zo dat verschuibingen niet meer naar behoren werkt. Printen en saven naar pdf werkt wel.

Weet iemand of dit een bekend probleem is en is hier mischien een oplossing voor?

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Weet iemand of dit een bekend probleem is en is hier mischien een oplossing voor?

OS X ? Vermoedelijk wel.

Ik stel zelf vast dat het printen wel goed gaat, maar aanzienlijk meer tijd in beslag neemt dan vroeger (OS 9). En dan heb ik het zowel over het tevoorschijn komen van het print-dialoogvenster als over het afdrukken zelf.