raf zwerts Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 hoi, ik ben bezig met getallen achter de komma en vind het zeer vervelend dat ik steeds een komma moet typen i.p.v. een punt. Kan ik dat veranderen ? Groetjes Rafke Quote Link to comment
0 mikezwet Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Als je in layout je getalveld met rechts klikt zie je" getalnotatie" staan. Daarin kan je instellen wat het decimaal of scheidingsteken is. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Als je in layout je getalveld met rechts klikt zie je" getalnotatie" staan. Daarin kan je instellen wat het decimaal of scheidingsteken is. Mike, Dit heeft voor zover ik weet niets met de ingave te maken, maar enkel met de weergave na ingave. Rafke, Een oplossing is er voor te zorgen dat je punt op je toetsenbord zich gedraagt als een komma. En dat kan je instellen op OS-niveau. Quote Link to comment
0 raf zwerts Posted December 7, 2004 Author Share Posted December 7, 2004 ik vreesde er al voor dat het niet eenvoudig zou zijn want van dat OS geval weet ik ook niet veel af. Toch bedankt voor de reactie. Groetjes Rafke. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 van dat OS geval weet ik ook niet veel af. Mac of Win ? Het komt er op neer om de toetsenbordinstelling te wijzigen. (via configuratiescherm - win - of systeemvoorkeuren - mac) Quote Link to comment
0 raf zwerts Posted December 7, 2004 Author Share Posted December 7, 2004 Dat was Rony. Toetsenbord ingesteld op Belgisch (komma) in plaats van Belgisch (punt). Zal het werk een heel stuk makkelijker maken. Bedankt Quote Link to comment
Question
raf zwerts
hoi,
ik ben bezig met getallen achter de komma en vind het zeer vervelend dat ik steeds een komma moet typen i.p.v. een punt.
Kan ik dat veranderen ?
Groetjes Rafke
5 answers to this question
Recommended Posts