Jump to content
  • 0

lopende tijdnotatie

db_hans

Question

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Welkom op Clarify.net, Hans :)

Nieuwe mensen met vragen zijn hier altijd welkom.

Ik snap alleen niet precies wat je bedoelt.

De tijdnotatie die je in FileMaker kunt krijgen (bijvoorbeeld met de functies Get(CurrentTime) of Get(CurrentTimestamp) ) zijn altijd gebaseerd op de pc klok: welke klok denk je anders?

Maar wat bedoel je met "blijven lopen"? Probeer eens te vertellen wat je wilt bereiken, misschien dat er een logischer oplossing bestaat dan degene waar jij aan zit te denken.

• 0

Arthur, dat was inderdaad de richting die ik ook dacht. Het lijkt me echter zo vergezocht om dat in een FileMaker-veld te willen doen.

De vraagsteller is cryptisch, kort en daardoor open voor vele interpretaties. Vandaar dat ik toch maar om wat meer informatie verzoek.

• 0

Ik denk dat het mogelijk is( in een veld) maar dan zou een script constant moeten "loop-en" als je in het desbetreffende layout komt.

Rechtstreeks uit de pols...

Bv een loop met daarin een Get current time , een pause resume script 1 second en dan maar blijven loop-en.

De vraag is gewoon koppel dit eens aan een grafische klok...

Mvg

Zorro

• 0
Laten we er geen doekjes om winden : het gevraagde kan niet. Filemaker beschikt niet over functionaliteit om een realtime klok te laten zien.

Daar ben ik volkomen mee eens. Trouwens is de OS klok niet voldoende???

(rechts beneden is het uur toch goed afleesbaar :) )

Mvg

Z