db_hans Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Kan je met de developer van 12 stuks filemaker tabellen in een bestand kopieren (fm7). Ik heb per abuis een kleine toepassing gemaakt met 12 bestanden dit had ik toch beter in een bestand met meerdere tabellen kunnen doen. Kan dit als nog met de developer? Als dat kan wie wil dat even voor mijn doen (scheelt zo veel werk)? Hans Quote
0 Rony Rabijns Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Kan je met de developer van 12 stuks filemaker tabellen in een bestand kopieren (fm7). Nee, dat kan niet. Er zijn wel commerciële tools beschikbaar die dat zouden moeten kunnen. Quote
0 db_hans Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Geplaatst: 5 februari 2005 Das jammer !!! bedankt hans Quote
Vraag
db_hans
Kan je met de developer van 12 stuks filemaker tabellen in een bestand kopieren (fm7).
Ik heb per abuis een kleine toepassing gemaakt met 12 bestanden dit had ik toch beter in een bestand met meerdere tabellen kunnen doen.
Kan dit als nog met de developer?
Als dat kan wie wil dat even voor mijn doen (scheelt zo veel werk)?
Hans
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.