db_hans Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Kan je met de developer van 12 stuks filemaker tabellen in een bestand kopieren (fm7). Ik heb per abuis een kleine toepassing gemaakt met 12 bestanden dit had ik toch beter in een bestand met meerdere tabellen kunnen doen. Kan dit als nog met de developer? Als dat kan wie wil dat even voor mijn doen (scheelt zo veel werk)? Hans Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Kan je met de developer van 12 stuks filemaker tabellen in een bestand kopieren (fm7). Nee, dat kan niet. Er zijn wel commerciële tools beschikbaar die dat zouden moeten kunnen. Quote Link to comment
0 db_hans Posted February 5, 2005 Author Share Posted February 5, 2005 Das jammer !!! bedankt hans Quote Link to comment
Question
db_hans
Kan je met de developer van 12 stuks filemaker tabellen in een bestand kopieren (fm7).
Ik heb per abuis een kleine toepassing gemaakt met 12 bestanden dit had ik toch beter in een bestand met meerdere tabellen kunnen doen.
Kan dit als nog met de developer?
Als dat kan wie wil dat even voor mijn doen (scheelt zo veel werk)?
Hans
2 answers to this question
Recommended Posts