Arthur Poortman Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 Hallo iedereen, Ik heb een probleem als ik een excel bestand met spaties in de naam heb ingevoegd in een containerveld, bijvoorbeeld, lopende zaken.xls gaat niet maar lopendezaken.xls openen gaat wel! Is hier iets aan te doen? Groeten Arthur Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 Underscores gebruiken in je naamgeving : lopende_zaken.xls Ik heb het niet getest, maar vervang in het pad van je containerveld de spaties door %20 ... Quote Link to comment
0 Arthur Poortman Posted February 11, 2005 Author Share Posted February 11, 2005 Rony, Met het laatste weet ik niet wat je bedoeld, de truck met _ had ik al ontdekt maar neemt het probleem alleen weg als iedereen die het document plaatst aan die voorwaarde voldoet. Groeten Arthur Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 Arthur, ik heb hier eens een en ander gesimuleerd en wat stel ik vast : ik heb die problemen niet die jij hebt, noch op OS X, noch op Win. Je gebruikt toch een file reference bij de import-opties ? Quote Link to comment
0 Arthur Poortman Posted February 11, 2005 Author Share Posted February 11, 2005 Nee, die gebruik ik niet, Ik voeg een document in en vervolgens kan ik het document openen met de scriptstap Event verzenden, met als berekening het containerveld, werkt perfect alleen niet met spaties in de bestandsnaam. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 Als je een filereference zou gebruiken, open je het document via dubbelklik. En dat werkt. btw : deze methode lijkt me ook betrouwbaarder op gebied van data-integriteit. Nu weet je zeker dat je de meest recente en juiste document-versie opent. Met de Send Event() krijg ik het ook niet aan de waggel. Ook niet met mijn idee om via een berekeningsveld in het pad van het document de spaties te vervangen door een %20-string. Helaas. Quote Link to comment
Question
Arthur Poortman
Hallo iedereen,
Ik heb een probleem als ik een excel bestand met spaties in de naam heb ingevoegd in een containerveld, bijvoorbeeld, lopende zaken.xls gaat niet maar lopendezaken.xls openen gaat wel!
Is hier iets aan te doen?
Groeten Arthur
5 answers to this question
Recommended Posts