Typo Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Is het ook mogelijk op een internetpagina velden te laten invoeren door Filemaker? Als dit mogelijk is hoe doe ik dat dan? Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Een internetpagina die jij beheert/kan beheren, of eenderwelke willekeurige pagina ergens op het web ? Vertel eens iets gedetailleerder wat je van plan bent ... Quote Link to comment
0 Typo Posted March 11, 2005 Author Share Posted March 11, 2005 Ik zou graag willen dat FM op de routeplanner van de ANWB de postcode en de plaats invult van de beginplaats en de eindplaats. En het liefst ook een zoekfunctie geeft en het resultaat weer in FM zet. Quote Link to comment
0 Typo Posted March 11, 2005 Author Share Posted March 11, 2005 Ok bedankt Rony Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Opgelet : het eerste zal wel gaan (invullen van een pagina) maar het laatste niet. Deel 1 van je vraag kan je oplossen door de URL die hun search-engine gebruikt, in FM te steken en de data in te vullen op de plaats waar het moet. De totale berekende URL geef je dan aan de scriptstap Open URL(). Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Check ook dit topic eens : Handige Filemaker URL's Quote Link to comment
Question
Typo
Is het ook mogelijk op een internetpagina velden te laten invoeren door Filemaker?
Als dit mogelijk is hoe doe ik dat dan?
6 answers to this question
Recommended Posts