Wim Bongertman Geplaatst: 23 maart 2005 Geplaatst: 23 maart 2005 Met filemaker kun je e-mail versturen, dat lukt prima. Voor het ontvangen van e-mail schijn je een plugin nodig te hebben. Ik zoek iets eenvoudigs, maar het moet wel te verwerken zijn in mijn runtime programma's. Verder moet hij werken vanaf windows 98. Wie heeft een goede tip. Quote
0 Koen Van Hulle Geplaatst: 23 maart 2005 Geplaatst: 23 maart 2005 Pop-it van CNS Plugins: http://www.cnsplug-ins.com Koen Quote
0 AvD Geplaatst: 23 maart 2005 Geplaatst: 23 maart 2005 Of dat ding van Dacons. Doet het ook goed. Quote
0 Wim Bongertman Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Geplaatst: 23 maart 2005 Ik heb beide plugins inmiddels op de pc staan, ik ga er eens mee aan het werk. Bedankt voor jullie informatie. Quote
Vraag
Wim Bongertman
Met filemaker kun je e-mail versturen, dat lukt prima. Voor het ontvangen van e-mail schijn je een plugin nodig te hebben.
Ik zoek iets eenvoudigs, maar het moet wel te verwerken zijn in mijn runtime programma's. Verder moet hij werken vanaf windows 98.
Wie heeft een goede tip.
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.