bram Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Voor een label-toepassing zou ik een text-file moeten schrijven. De stuurcodes van de printer bevatten echter ook characters die je niet zomaar tikt (escape (ascii 27)) en zo nog wel een paar. Kan dit, al dan niet met een plugin? Ik heb de text en file-plugin bekeken, maar ik vind het niet. Iemand anders ervaring hiermee? Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Zo uit de losse pols : Kan je de stuurcodes niet apart in globale velden steken en dan die globale velden concateneren met je velden van de labeltoepassing ? Quote Link to comment
0 Stef Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Ik heb dit ooit gedaan voor TEC labelprinters (the best!) met een plugin gemaakt door Comit, geschreven door Jan Looyens. Probeer eens bij jan.looyens@comit.be of bij bert.maes@comit.be hth Stef Quote Link to comment
0 bram Posted March 23, 2005 Author Share Posted March 23, 2005 Rony, Klint goed. Maar ik zou niet weten hoe ik die karakters daar moet inkrijgen. Waarschijnlijk simpele truk. (copy paste uit bbedit?) Stef, Hartelijk dank, klinkt veelbelovend, ik ga die mensen eens contacteren. Bram Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 Maar ik zou niet weten hoe ik die karakters daar moet inkrijgen. (copy paste uit bbedit?) Inderdaad. Waarschijnlijk (want ik ken de plugin niet) is de door Stef voorgestelde oplossing een meer "adequate" en "universele" oplossing. Quote Link to comment
Question
bram
Voor een label-toepassing zou ik een text-file moeten schrijven.
De stuurcodes van de printer bevatten echter ook characters die je niet zomaar tikt (escape (ascii 27)) en zo nog wel een paar.
Kan dit, al dan niet met een plugin?
Ik heb de text en file-plugin bekeken, maar ik vind het niet.
Iemand anders ervaring hiermee?
4 answers to this question
Recommended Posts