Rony Rabijns Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Ik stel iets vreemd vast en vind er geen plausibele uitleg voor : Mac OS 10.3.8-toestel met een FM 7.03 client wil via Open-Remote een bestand openen dat zich bevindt op een Win XP SP2 FMS 7.03 server. Probleem : Ik zie dat bestand vanop de Mac niet. Bij de lokale servers verschijnt de server, maar niet zijn bestanden. Wat werkt wel : Een FM 7.03 client op de server (bij wijze van test) ziet het bestand wel. Als ik vanop de Mac een extern bestand wil oproepen dat op een server draait buiten het netwerkje hier, is er geen probleem. Keer ik de hele opbouw om : server op Mac, bestand openen vanop client PC : geen probleem. En nu jullie !? Quote Link to comment
Question
Rony Rabijns
Ik stel iets vreemd vast en vind er geen plausibele uitleg voor :
Mac OS 10.3.8-toestel met een FM 7.03 client wil via Open-Remote een bestand openen dat zich bevindt op een Win XP SP2 FMS 7.03 server.
Probleem : Ik zie dat bestand vanop de Mac niet. Bij de lokale servers verschijnt de server, maar niet zijn bestanden.
Wat werkt wel :
Een FM 7.03 client op de server (bij wijze van test) ziet het bestand wel.
Als ik vanop de Mac een extern bestand wil oproepen dat op een server draait buiten het netwerkje hier, is er geen probleem.
Keer ik de hele opbouw om : server op Mac, bestand openen vanop client PC : geen probleem.
En nu jullie !?
0 answers to this question
Recommended Posts