Rony Rabijns Geplaatst: 8 april 2005 Geplaatst: 8 april 2005 Ik stel iets vreemd vast en vind er geen plausibele uitleg voor : Mac OS 10.3.8-toestel met een FM 7.03 client wil via Open-Remote een bestand openen dat zich bevindt op een Win XP SP2 FMS 7.03 server. Probleem : Ik zie dat bestand vanop de Mac niet. Bij de lokale servers verschijnt de server, maar niet zijn bestanden. Wat werkt wel : Een FM 7.03 client op de server (bij wijze van test) ziet het bestand wel. Als ik vanop de Mac een extern bestand wil oproepen dat op een server draait buiten het netwerkje hier, is er geen probleem. Keer ik de hele opbouw om : server op Mac, bestand openen vanop client PC : geen probleem. En nu jullie !? Quote
Vraag
Rony Rabijns
Ik stel iets vreemd vast en vind er geen plausibele uitleg voor :
Mac OS 10.3.8-toestel met een FM 7.03 client wil via Open-Remote een bestand openen dat zich bevindt op een Win XP SP2 FMS 7.03 server.
Probleem : Ik zie dat bestand vanop de Mac niet. Bij de lokale servers verschijnt de server, maar niet zijn bestanden.
Wat werkt wel :
Een FM 7.03 client op de server (bij wijze van test) ziet het bestand wel.
Als ik vanop de Mac een extern bestand wil oproepen dat op een server draait buiten het netwerkje hier, is er geen probleem.
Keer ik de hele opbouw om : server op Mac, bestand openen vanop client PC : geen probleem.
En nu jullie !?
0 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.