Vraag mij af of het mogelijk is (zoals bv in Visual Basic) om via een script een bepaald Excel bestand te openen.
Ik bedoel dus wel openen en niet importeren want ik exporteer eerst de records van FM6 naar een .cvs bestand en dan importeer ik in een ander excel bestand die cvs gegevens en daar is dan een grafiek op gebaseerd.
Ik wil dus gewoon die grafiek laten tonen (in excel, in FM zou zelfs nog beter zijn maar is dat mogelijk via die containervelden?)
Vraag
disturbed
Vraag mij af of het mogelijk is (zoals bv in Visual Basic) om via een script een bepaald Excel bestand te openen.
Ik bedoel dus wel openen en niet importeren
want ik exporteer eerst de records van FM6 naar een .cvs bestand en dan importeer ik in een ander excel bestand die cvs gegevens en daar is dan een grafiek op gebaseerd.
Ik wil dus gewoon die grafiek laten tonen (in excel, in FM zou zelfs nog beter zijn maar is dat mogelijk via die containervelden?)
Grtz
DiS
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.