columbus Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 Goedenavond Filemakers, Ik heb het volgende probleem, misschien kan iemand mij helpen ?? In een formulier heb ik een aantal herhalende velden gebruikt, tesamen vormen zij een order regel Nu wil ik elke regel graag een unieke code meegeven. Hoe moet ik hier te werk gaan ?? Alvast bedankt voor de reactie's Henri Quote
0 AvD Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 Kan je dit wat duidelijker uitleggen? Als een "aantal velden" een "regel" vormen, hoe kom je dan aan meerdere regels? Meerdere records dus? En heb je gewoon een record ID nodig? Quote
0 JeanWM Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 ... en ook even het waarom van de herhalende velden aub.... Quote
0 AvD Posted April 17, 2005 Posted April 17, 2005 Columbus schijnt met schip en al gezonken te zijn... Quote
0 JeanWM Posted April 17, 2005 Posted April 17, 2005 ...of zwalpt herhaalde malen nog ergens rond... Quote
0 AvD Posted April 17, 2005 Posted April 17, 2005 "Fluctuat nec mergitur", en dat vlak voor de Crazy Horse Jean, ik trakteer er daar eentje zodra je terug bent. Quote
Question
columbus
Goedenavond Filemakers,
Ik heb het volgende probleem, misschien kan iemand mij helpen ??
In een formulier heb ik een aantal herhalende velden gebruikt, tesamen vormen zij een order regel
Nu wil ik elke regel graag een unieke code meegeven.
Hoe moet ik hier te werk gaan ??
Alvast bedankt voor de reactie's
Henri
5 answers to this question
Recommended Posts