JeanWM Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 Sinds vanmorgen heb ik een probleem met mijn FM Dev 6. Bi het willen printen veroorzaakt FM een fout in COMDLG32.DLL en MFC42.DLL en wordt koudweg afgesloten. Het herinstalleren van FM bracht geen oplossing. Het vervangen van de voornoemde DLL's ook niet. Ik denk dat het begonnen is na een (ja ik weet het, niet zo bijster slim) automatische update van Microsoft Win. Vermits het een rechtsreekse 'from site' update was kan die niet ongedaan gemaakt worden. Enig idee voor ik de hele boel gewoon buitengooi ¿¿?? Quote Link to comment
0 edc Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 In win XP kun je normaal via systeemherstel terugkeren naar een datum van voor je de updates deed. De installatie van de updates zou hiermee ongedaan moeten gemaakt zijn. En hopen dat de dll's dan opnieuw werken. Quote Link to comment
0 AvD Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 Is je Temp-directory niet overvol geraakt? Quote Link to comment
0 JeanWM Posted April 29, 2005 Author Share Posted April 29, 2005 @ edc - XP is een luxe die ik mij niet kan veroorloven. @ André. De temp wordt telkens leeggemaakt bij het uitschakelen (maar heb ik als eerste gecontroleerd) En ook alle exotische fonts zijn default verwijdert, ik gebruik enkel 7 fonts als basis. Heb ik een andere nodig dan wordt die wel effe ingeladen. Heb de indruk dat het van één enkel bestand komt.... Zal met try en error alles moeten afgaan vrees ik. Toch bedankt. Quote Link to comment
Question
JeanWM
Sinds vanmorgen heb ik een probleem met mijn FM Dev 6.
Bi het willen printen veroorzaakt FM een fout in COMDLG32.DLL en MFC42.DLL en wordt koudweg afgesloten.
Het herinstalleren van FM bracht geen oplossing.
Het vervangen van de voornoemde DLL's ook niet.
Ik denk dat het begonnen is na een (ja ik weet het, niet zo bijster slim) automatische update van Microsoft Win.
Vermits het een rechtsreekse 'from site' update was kan die niet ongedaan gemaakt worden.
Enig idee voor ik de hele boel gewoon buitengooi ¿¿??
3 answers to this question
Recommended Posts