Ga naar inhoud
  • 0

Boekentips gevraagd

ries

Vraag

Geplaatst:

Hoihoi,

Ik zoek nog wat boekentips. Voor mij is Filemaker helemaal nieuw en de werking van het pakket is mij nog steeds niet duidelijk. Ik heb voorheen bijna 10 jaar als dba gewerkt met MS-Sql, Oracle, MySql en Postgres. Ik wil Filemaker ook graag gaan doorgronden. Heeft er iemand boeken tips??

Cheers,

Richard

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:
Heeft er iemand boeken tips??

FM 6 of 7 of 8 ? Ik zag dat je nieuw was met FM. Dan neem ik aan dat je voor 7/8 gaat ?

FileMaker 7 Professional Training Manual:

Een bijgewerkte “Wat te doen” handleiding voor het ontwerpen en ontwikkelen van realistische FileMaker oplossingen (inclusief een CD) – alleen beschikbaar in de Engelse taal.

• 0
Geplaatst:

We hebben nu 5.5 als server maar ik ben hard aan het zeuren om over te stappen naar 8 advanced. Ik heb de trainigsmanual al gekocht maar ik ben nog op zoek naar boeken over scripting.

• 0
Geplaatst:

Een geweldig boek is Filmaker Pro Demistified van ISO Publishing.

Ik heb een versie voor FMP 3.0 en 4.0. Het heeft mij allerlei ins en outs rond scripts en formules geleerd. Ook al zitten we nu in versie 8, ik grijp het boek nog regelmatig om ergens duidelijkheid over te krijgen.

Ze hebben een paar interessante dingen voor FMP 8.

www.scriptology.com

Succes.

Han

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...