Pasav Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 Hallo, Ik heb hier gezocht naar een oplossing om te voorkomen dat een gebruiker een bestand sluit met het Rode Bolletje. Heb geen antwoord kunnen vinden. Vandaar mijn vraag .. : Hoe voorkom ik dat een bestand wordt gesloten.. Ik had een script gemaakt wat oneindig aan bleef maar ja dat was ook niet echt een oplossing ... Ik gebruik FM 7 Hoor graag de mogelijkheden .... Quote
0 Rony Rabijns Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 Zo uit de losse pols twee mogelijkheden : Een runtime maken of een sluitscript maken dat een nieuw venster opent ... (wel opletten dat je niet in een lus terecht komt !) of een aantal andere controles en meldingen geeft. Quote
Vraag
Pasav
Hallo,
Ik heb hier gezocht naar een oplossing om te voorkomen dat een gebruiker een bestand sluit met het Rode Bolletje. Heb geen antwoord kunnen vinden.
Vandaar mijn vraag .. :
Hoe voorkom ik dat een bestand wordt gesloten.. Ik had een script gemaakt wat oneindig aan bleef maar ja dat was ook niet echt een oplossing ...
Ik gebruik FM 7
Hoor graag de mogelijkheden ....
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.