Pasav Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Hallo, Ik heb hier gezocht naar een oplossing om te voorkomen dat een gebruiker een bestand sluit met het Rode Bolletje. Heb geen antwoord kunnen vinden. Vandaar mijn vraag .. : Hoe voorkom ik dat een bestand wordt gesloten.. Ik had een script gemaakt wat oneindig aan bleef maar ja dat was ook niet echt een oplossing ... Ik gebruik FM 7 Hoor graag de mogelijkheden .... Quote
0 Rony Rabijns Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Zo uit de losse pols twee mogelijkheden : Een runtime maken of een sluitscript maken dat een nieuw venster opent ... (wel opletten dat je niet in een lus terecht komt !) of een aantal andere controles en meldingen geeft. Quote
Question
Pasav
Hallo,
Ik heb hier gezocht naar een oplossing om te voorkomen dat een gebruiker een bestand sluit met het Rode Bolletje. Heb geen antwoord kunnen vinden.
Vandaar mijn vraag .. :
Hoe voorkom ik dat een bestand wordt gesloten.. Ik had een script gemaakt wat oneindig aan bleef maar ja dat was ook niet echt een oplossing ...
Ik gebruik FM 7
Hoor graag de mogelijkheden ....
1 answer to this question
Recommended Posts