Jump to content
  • 0

Bestand (Word/pdf) invoegen in containerveld

Mike

Question

Ik ben met deze scriptstap aan het worstelen. Is het mogelijk om de naam van het bestand dat ingevoegd moet worden uit een veld in te lezen? Krijg nu in deze scriptstap een prompt waarin je "handmatig" de padverwijziging moet invoeren (probleem is dat ik ongeveer 1000 externe documenten waar nu met een hyperlink naar verwezen wordt bij nader inzien toch wil inlezen in de database).

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Rony, mede dankzij de voorbeeldbestanden op je website heb ik het trucje nu rudimentair onder de knie. Bedankt voor de snelle reactie! Het enige dat ik nu nog moet uitvinden is de juiste padverwijzing naar de bestanden. Het pad dat ik onder info bij een bestand vind (users/gebruiker/bestand) begrijpt filemaker niet.

• 0
Rony, mede dankzij de voorbeeldbestanden op je website heb ik het trucje nu rudimentair onder de knie.

Daar dienen die ook voor :-)

Bedankt voor de snelle reactie! Het enige dat ik nu nog moet uitvinden is de juiste padverwijzing naar de bestanden. Het pad dat ik onder info bij een bestand vind (users/gebruiker/bestand) begrijpt filemaker niet.

Importeer eens een afbeelding en laat daar een calculatie op los. Op die manier kan je het pad tevoorschijn toveren en kan je eens kijken hoe de syntax eruit ziet.