Ga naar inhoud
  • 0

Bestand (Word/pdf) invoegen in containerveld


Mike

Vraag

Ik ben met deze scriptstap aan het worstelen. Is het mogelijk om de naam van het bestand dat ingevoegd moet worden uit een veld in te lezen? Krijg nu in deze scriptstap een prompt waarin je "handmatig" de padverwijziging moet invoeren (probleem is dat ik ongeveer 1000 externe documenten waar nu met een hyperlink naar verwezen wordt bij nader inzien toch wil inlezen in de database).

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Rony, mede dankzij de voorbeeldbestanden op je website heb ik het trucje nu rudimentair onder de knie. Bedankt voor de snelle reactie! Het enige dat ik nu nog moet uitvinden is de juiste padverwijzing naar de bestanden. Het pad dat ik onder info bij een bestand vind (users/gebruiker/bestand) begrijpt filemaker niet.

Link naar reactie
  • 0
Rony, mede dankzij de voorbeeldbestanden op je website heb ik het trucje nu rudimentair onder de knie.

Daar dienen die ook voor :-)

Bedankt voor de snelle reactie! Het enige dat ik nu nog moet uitvinden is de juiste padverwijzing naar de bestanden. Het pad dat ik onder info bij een bestand vind (users/gebruiker/bestand) begrijpt filemaker niet.

Importeer eens een afbeelding en laat daar een calculatie op los. Op die manier kan je het pad tevoorschijn toveren en kan je eens kijken hoe de syntax eruit ziet.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...