Ga naar inhoud
  • 0

wat een miserie


eurotouring

Vraag

converteren van fm6 gaat OGENSCHIJNLIJK vlekkeloos.

 

Wat gebeurt er nu bij het veranderen van data in fm7 schrijft hij alles weg naar het bestand van fm6. lezen doet hij wel uit bestand fm7maar dan met ongewijzigde data. Hoe is in godsnaam zo'n een conversie mogelijk. Nu moet ik bij iedere relatie de bestandswijziging terug aanmaken. Klopt dit of doe ik iets fout. Alle bestanden staan in dezelfde map.

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Wat gebeurt er nu bij het veranderen van data in fm7 schrijft hij alles weg naar het bestand van fm6. lezen doet hij wel uit bestand fm7maar dan met ongewijzigde data.

 

Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien Filemaker 7 geen native-Filemaker 6 bestanden ondersteunt. Dus werken in 7 met bestanden die in 6 staan, kan niet. Ik vermoed dat jij denkt te werken in 7, maar dat je nog steeds in 6 bezig bent. (en eventueel andersom)

Link naar reactie
  • 0

ik open een bestand in FM7. Vul een aantal betaalde fakturen in.

Veld voldaan = j. Kijk in onbetaalde fakturen eindbedrag is niet veranderd. Open FM6 kijk daar in onbetaald fakturentotaal som isverminderd met het juiste bedrag dat ik zonet ingegeven heb in FM7 begrijpe wie kan. In bestandsverwijzing staat inderdaad verwijzing naar

 

portinfo en niet portinfofm7

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...