Mark Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 Ik heb een leuke uitdaging. Voor rmw is het een makkie, hem kennende. Stel je hebt twee datumvelden: DatumBegin en DatumEind. Hoe kun je zonder script het aantal zater- en zondagen berekenen in de periode vanaf DatumBegin tot en met DatumEind? Succes... Quote
0 RON7 Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 Customfunctie Weekdays ( startDate ; endDate ) http://www.briandunning.com/cf/185 credits aan Reinder Wolting Quote
0 Mark Posted December 8, 2005 Author Posted December 8, 2005 RON7, bedankt voor je reactie. Deze functie berekend het aantal werkdagen (maandag/vrijdag). Even kijken of ik deze kan ombouwen naar zater- en zondagen. Reinder verdient zeker credits... Quote
0 JeanWM Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 Hoe slaag je erin een CF in FM 6 te krijgen ¿¿ Quote
0 RON7 Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 door startdate en enddate vd custom te vervangen met je eigen datumvelden en de calculatie te gebruiken ipv weekdays() Quote
0 Bruno Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 hier een testje. Die cf werkt nog ook begineneind.fp7 Quote
0 rmw Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 ... Voor rmw is het een makkie, hem kennende. ... Te veel eer! Een duidelijk voorbeeld van: 'je hoeft het niet te weten, je moet weten waar je het kan vinden'. rmw Quote
Question
Mark
Ik heb een leuke uitdaging. Voor rmw is het een makkie, hem kennende.
Stel je hebt twee datumvelden: DatumBegin en DatumEind.
Hoe kun je zonder script het aantal zater- en zondagen berekenen in de periode vanaf DatumBegin tot en met DatumEind?
Succes...
6 answers to this question
Recommended Posts