Ga naar inhoud
  • 0

triggeren van script bij selectie tabblad


edc

Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De grote meester is er even niet, dus vooruit: maak het script met de hele rimram die je nodig hebt en sluit dat script af met een GoToField en selecteer daarvoor een dummyfield dat enkel voorkomt onder de tab waar je naartoe wil. Maak een onzichtbare knop die dit script activeert en plaats die pal boven op de tabruiter.

Link naar reactie
  • 0
plaats die pal boven op de tabruiter.

 

Dit is nu net wat niet wil lukken. Als ik de onzichtbare knop binnen de tabruiter plaats, wordt deze niet geactiveerd. (Wat misschien logisch is; de tabruiter maakt eigenlijk deel uit van het tablad dat nog niet is geselecteerd). Plaats ik de knop half boven en half op de tabruiter dan dien ik op het gedeelte buiten de tabruiter te klikken, om het geheel te doen werken. Dit is niet echt de bedoeling. Hoe kan ik dus een knop doen werken die boven een nog niet selecteerde tabruiter staat? (workarounds zijn natuurlijk ook welkom)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...