de.bitter Posted January 29, 2006 Posted January 29, 2006 Nog een vraag: Ik heb een lijst met personeel, hier heb ik een veld bijgehangen waar ik een wachtwoord invul en een privilegeset aanhang. Kan ik met deze lijst automatisch filemaker Accounts met de goede privilege set en wachtwoord genereren? Quote
0 AvD Posted January 29, 2006 Posted January 29, 2006 (edited) Nee, niet in 6, wel daarna! Met dank aan Brendel voor het wakkerschudden. Edited January 30, 2006 by Guest Quote
0 hbrendel Posted January 29, 2006 Posted January 29, 2006 Ja. Zie de scriptstappen onder 'Accounts'. Quote
0 de.bitter Posted January 30, 2006 Author Posted January 30, 2006 Ok dat wist ik nog niet maar kan ik de privilege sets ook uit een veld laten genereren ?? Alvast bedankt Quote
Question
de.bitter
Nog een vraag:
Ik heb een lijst met personeel, hier heb ik een veld bijgehangen waar ik een wachtwoord invul en een privilegeset aanhang.
Kan ik met deze lijst automatisch filemaker Accounts met de goede privilege set en wachtwoord genereren?
5 answers to this question
Recommended Posts