Wim Bongertman Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 Heeft iemand een idee hoe je in het bezit komt van een upgrade filemaker mobile 8, als je in het bezit bent van 2.1. Via de filemaker website, lukt niet, dan moet je een creditcard hebben, en die heb ik niet. Dat moet toch simpeler kunnen lijkt mij. Alvast bedankt. Quote Link to comment
0 AvD Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 Gewoon bestellen bij een bedrijf dat die licenties verkoopt. Wordt dan aan huis geleverd. Klik eens wat rond . Quote Link to comment
0 Wim Bongertman Posted February 12, 2006 Author Share Posted February 12, 2006 Bedankt voor de tip Dat ga ik zeker doen. Quote Link to comment
Question
Wim Bongertman
Heeft iemand een idee hoe je in het bezit komt van een upgrade filemaker mobile 8, als je in het bezit bent van 2.1. Via de filemaker website, lukt niet, dan moet je een creditcard hebben, en die heb ik niet. Dat moet toch simpeler kunnen lijkt mij.
Alvast bedankt.
2 answers to this question
Recommended Posts