Unica Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Hallo Filemak(k)ers, ik heb me wat bezig gehouden met de demoversie van Filemaker. Wat ik me afvraag: zijn er behalve Scripts nog andere programmeer mogelijkheden. (zoals Visual basic in access) U merkt het, ik heb al op andere plaatsen vertoefd Is er iemand bereid om me een klein voorbeeld van script/programma te bezorgen ? Iets met IF ..Then, etc Of eventueel links naar uitgebreide voorbeelden? Gewoon om de manier van werken wat vlugger onder de knie te krijgen. Alvast bedankt. Lieven. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 ScriptMaker is de enige ingebouwde "programmeeromgeving". Er zijn wel een aantal scripstappen die je toelaten om extern ontwikkelde applicaties te activeren. Voorbeelden vind je o.a. op de Filemaker site, op de originele CD van Filemaker zelf, in de handleiding van Filemaker en hier op het forum. Quote Link to comment
Question
Unica
Hallo Filemak(k)ers,
ik heb me wat bezig gehouden met de demoversie van Filemaker.
Wat ik me afvraag: zijn er behalve Scripts nog andere programmeer mogelijkheden. (zoals Visual basic in access)
U merkt het, ik heb al op andere plaatsen vertoefd
Is er iemand bereid om me een klein voorbeeld van script/programma te bezorgen ? Iets met IF ..Then, etc
Of eventueel links naar uitgebreide voorbeelden?
Gewoon om de manier van werken wat vlugger onder de knie te krijgen.
Alvast bedankt.
Lieven.
1 answer to this question
Recommended Posts