Ga naar inhoud
  • 0

Gerelateerde databases niet sluiten na sluiten hoofdbestand


hansgr1

Vraag

Geacht forum, ik (mijn geesteskind gemaakt in FM 7) heb een probleem. Bij het openen van bestand A worden de gerelateerde bestanden B en C geopend. Bij het sluiten van bestand A worden de gerelateerde bestanden B en C eveneens gesloten. En dat laatste wil ik niet. Is hier wat aan te doen?

 

Alvast dank voor jullie reactie.

 

Vriendelijke groet, Hans

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Rony,

Blijkbaar is de manier van reageren voor mij niet duidelijk op de site.

De bestanden B en C zijn helaas niet verborgen. Misschien ligt de

oorzaak in het feit dat het hoofdbestand (A) lokaal staat en de

gerelateerde bestanden op een fileserver (gehost door een server

versie van FM).

Link naar reactie
  • 0
Beste Rony,

Blijkbaar is de manier van reageren voor mij niet duidelijk op de site.

 

Even terzijde :

 

Hans, om misverstanden te vermijden en duidelijkheid te scheppen in jouw opmerking : Ik ontving van jou een privéberichtje waarop ik gereageerd heb zoals hieronder weergegeven.

 

We moeten vermijden dat forumgebruikers onderling in de wandelgangen oplossingen gaan geven voor problemen. Zoniet, krijgen we enkel vragen te zien op het forum en geen antwoorden. Het doel van een forum is om in alle openbaarheid informatie uit te wisselen, antwoorden te geven, domme en slimme, oplossingen te bieden, goede en omslachtige.

Link naar reactie
  • 0

Rony, ik begrijp nu dat 'nieuw antwoord' betekent dat ik het draadje voortzet, maar dat ik telkens het onderwerp opnieuw moet invullen. Dat laatste vind ik een beetje onlogisch. Het 'voelt' niet alsof ik ergens op inhaak. Maar ik moet nog wennen aan het gebruikte 'Forum-software'. Ik zal er op letten.

Groet, Hans

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...