RuudSar Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 ik wil mijn FM applicatie kunnen verplaatsen naar andere computer met de zelfde directory structuur. vanuit de applicatie open ik een bestand ergens in die directory structuur omdat zowel partitie, computer of root directory kunnen wijzigen moet ik een relatief pad naar dit bestand op geven. hoe moet die exact luiden computernaam\partitie\root\organisatie\filemakerpro\document.doc ? \ ? \ ? \ bekend\ bekend \bekend.doc Quote
0 rmw Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 ? \ ? \ ? \ bekend\ bekend \bekend.doc Ik zou '? \ ? \ ? \ ' in een admin bestand opnemen, zodat bij installatie die waarde eenmalig kan worden ingesteld. Het pad naar het document is dan een samenstelling van die basiswaarde en de bekende rest. rmw Quote
0 Stardust Posted April 7, 2006 Posted April 7, 2006 Ik zou '? \ ? \ ? \ ' in een admin bestand opnemen Misschien een domme vraag maar wat is een admin bestand? Met vriendelijke groet, Danny Quote
0 Rony Rabijns Posted April 8, 2006 Posted April 8, 2006 Misschien een domme vraag maar wat is een adminbestand Een filemaker-bestand/tabel waarin je een aantal (tijdelijke/persoonlijke) settings stockeert die de applicatie daar telkenmale gaat ophalen. Quote
Question
RuudSar
ik wil mijn FM applicatie kunnen verplaatsen naar andere computer met de zelfde directory structuur.
vanuit de applicatie open ik een bestand ergens in die directory structuur
omdat zowel partitie, computer of root directory kunnen wijzigen moet ik een relatief pad naar dit bestand op geven.
hoe moet die exact luiden
computernaam\partitie\root\organisatie\filemakerpro\document.doc
? \ ? \ ? \ bekend\ bekend \bekend.doc
3 answers to this question
Recommended Posts