Joris DH Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Dag Hoe kun je in een tekstveld automatisch een aantal karakters invoeren op basis van een waarde in een numeriek veld? Bijvoorbeeld: als er in het numeriek veld de waarde "31" staat, hoe krijg je in het tekstveld automatisch 31 maal de letter "o". Waarschijnlijk simpel maar ik vind het niet... Dank bij voorbaat voor de tips. Mvg, Joris Quote Link to comment
0 keessip Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 Via een veld weet ik het niet zo 1 2 3. Met een script gaat het redelijk eenvoudig. Zie voorbeeld Fill.fp7.zip Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Hier staat een oplossing : http://www.briandunning.com/cf/463 Quote Link to comment
0 Joris DH Posted April 8, 2006 Author Share Posted April 8, 2006 Hartelijk dank. Joris Quote Link to comment
0 Yves Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Wil je dat even uploaden : ik krijg nl. die "write" niet aan de praat... Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Zie bijlage Write.fp8.zip Quote Link to comment
0 Yves Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Bedankt Rony! Mijn probleempje zat in een klein hoekje! Quote Link to comment
Question
Joris DH
Dag
Hoe kun je in een tekstveld automatisch een aantal karakters invoeren op basis van een waarde in een numeriek veld?
Bijvoorbeeld: als er in het numeriek veld de waarde "31" staat, hoe krijg je in het tekstveld automatisch 31 maal de letter "o".
Waarschijnlijk simpel maar ik vind het niet...
Dank bij voorbaat voor de tips.
Mvg,
Joris
6 answers to this question
Recommended Posts