Ga naar inhoud
  • 0

Gerelateerde waarde bij Invoerlijst


izci

Vraag

Beste gebruikers,

 

Bij het aanmaken van een invoerlijst vink ik "Alleen gerelateerde waarde vanaf.." aan.

 

Nu wil ik bij een portaal die aangemaakte Invoerlijst gebruiken.

Ik kan pas de invoerlijst gebruiken wanneer ik al iets heb staan in de portaalrij!

 

Hoe kan ik iets automatisch in een leeg portaalrij zetten?

 

Groetjes,

 

M.Izci

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als de waardelijst gerelateerd moet zijn, zal je moeten zorgen dat de relatie geldend is. Zoniet, neem je geen gerelateerde waardelijst.

 

Iets automatisch in een portaalrij zetten, kan je enkel door scripting lijkt me. Want de voorwaarde dat er iets verschijnt is dat de relatie geldig moet zijn ...

 

Een workaround zou kunnen zijn om met een altijd geldende relatie te werken in een portaal van 1 rij.

Link naar reactie
  • 0

Beste Rony,

 

Ik wou dus ook met een scripting werken.

De script moet dan, wanneer er een portaalrij is ingevuld automatisch springen naar de volgende portaalrij en vervolgens bijv. een datum plaatsen.

 

Ik dacht dus om de plugin "Zipp script" toe te passen.

 

BV:

 

1-Bij het aanmaken van een nieuwe record moet ik wat invullen.

Na het invullen gaat het via "Zipp Script" naar portaalrij 1 en vult bv datum in.

2- Vervolgens kan ik via een invoerlijst iets selecteren.

 

Maar ik weet niet of ik na de selectie mbv invoerlijst ook "Zipp Script kan toepassen?"

 

 

Groetjes,

 

M.Izci

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...