pjotter Posted May 11, 2006 Posted May 11, 2006 Ik wil een aantal velden onzichtbaar maken in de browse mode maar wel zichtbaar in de lauout mode. Is dit wel mogelijk? Quote
0 Sanne Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 Ik wil een aantal velden onzichtbaar maken in de browse mode maar wel zichtbaar in de layout mode. Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen: Waarom?! Quote
0 pjotter Posted May 12, 2006 Author Posted May 12, 2006 In een database van mij gemaakt in Access gebruik ik die mogenlijkheid om verborgen knoppen te makien. In Access geef je gewoon aan dat de knop "doorzichtig " moet zijn. In FM kan dit eventueel door met knoppen te werken in dezelfde kleur als de achtergrond. Afhankelijk van de rechten kun je dan die verborgen knoppen gebruiken. Quote
0 JeanWM Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 Een gebruiker kan dan nog altijd 'per ongeluk' op een 'onzichtbare' knop klikken. Indien je die in een portal zet, met een link naar gebruiksrechten of welke beperking dan ook, loop je dit gevaar niet. Quote
0 pjotter Posted May 13, 2006 Author Posted May 13, 2006 Klopt, Ik ga die manier dan ook eens proberen, Bedankt voor de tip Quote
Question
pjotter
Ik wil een aantal velden onzichtbaar maken in de browse mode maar wel zichtbaar in de lauout mode. Is dit wel mogelijk?
5 answers to this question
Recommended Posts