Ik weet dat op mijn werk men bezig is met een programma voor de planning. Hier is men al 2 jaar mee bezig omdat diverse systemen erop aangekoppeld moeten worden. Men is er nu eindelijk uit dat men dus een eigen programma laat maken (waarschijnlijk met 4d). Om zelf weer wat te doen te hebben zit ik er aan te denken zelf iets te maken als tijdsbesteding Ik denk echter dat het programma zodanig moet zijn dat het over meerdere schermen moet lopen. De planning gaat over 6 weken en ik denk aan minimaal 2 tft schermen naast elkaar (24 of 30 inch) om dit zichtbaar te maken. Mijn vraag echter nu is is er al ervaring binnen dit forum met programma's die lopen over meeerder schermen en zo ja waar moet je rekening mee houden? (het moet gewoon een vervanger worden van een oude planboord kaarten bak) Omdat ik totaal nog open sta voor suggesties gooi maar los
(ps als het bericht naar Filemakercafe moet dan graag verplaatsen het zal echter met FM P 7 of 8 worden gemaakt)
Vraag
pjotter
Ik weet dat op mijn werk men bezig is met een programma voor de planning. Hier is men al 2 jaar mee bezig omdat diverse systemen erop aangekoppeld moeten worden. Men is er nu eindelijk uit dat men dus een eigen programma laat maken (waarschijnlijk met 4d). Om zelf weer wat te doen te hebben zit ik er aan te denken zelf iets te maken als tijdsbesteding
Ik denk echter dat het programma zodanig moet zijn dat het over meerdere schermen moet lopen. De planning gaat over 6 weken en ik denk aan minimaal 2 tft schermen naast elkaar (24 of 30 inch) om dit zichtbaar te maken. Mijn vraag echter nu is is er al ervaring binnen dit forum met programma's die lopen over meeerder schermen en zo ja waar moet je rekening mee houden? (het moet gewoon een vervanger worden van een oude planboord kaarten bak) Omdat ik totaal nog open sta voor suggesties gooi maar los 
(ps als het bericht naar Filemakercafe moet dan graag verplaatsen het zal echter met FM P 7 of 8 worden gemaakt)
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.