Ga naar inhoud
  • 0

bedenkseltje

pjotter

Vraag

Geplaatst:

Ik weet dat op mijn werk men bezig is met een programma voor de planning. Hier is men al 2 jaar mee bezig omdat diverse systemen erop aangekoppeld moeten worden. Men is er nu eindelijk uit dat men dus een eigen programma laat maken (waarschijnlijk met 4d). Om zelf weer wat te doen te hebben zit ik er aan te denken zelf iets te maken als tijdsbesteding :D Ik denk echter dat het programma zodanig moet zijn dat het over meerdere schermen moet lopen. De planning gaat over 6 weken en ik denk aan minimaal 2 tft schermen naast elkaar (24 of 30 inch) om dit zichtbaar te maken. Mijn vraag echter nu is is er al ervaring binnen dit forum met programma's die lopen over meeerder schermen en zo ja waar moet je rekening mee houden? (het moet gewoon een vervanger worden van een oude planboord kaarten bak) Omdat ik totaal nog open sta voor suggesties gooi maar los :D

(ps als het bericht naar Filemakercafe moet dan graag verplaatsen het zal echter met FM P 7 of 8 worden gemaakt)

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Twee schermen...

Heb ik al geprobeerd en het werkt mooi.

Indien je een 'new window' opent kun je dit volledig naar het tweede scherm laten verplaatsen via bv een script.

Ik kreeg in mijn toepassing dus mooi mijn nieuw geopende windows op mijn tweede scherm, zonder layer kluttering op mijn eerste.

Best doenbaar....

• 0
Geplaatst:

Ik denk aan minimaal 2 :D Ik werk zelf op de mac en ben al gewoon aan 2 schermen. Ik denk echter ook aan die meerdere schermen te gebruiken alsof het 1 sceerm is. Ik stel me dan zo voor dat de 6 weken planning verdeeld zijn over die 2 of 3 schermen alsof het 1 scherm is naast elkaar. IK heb net geprobeerd en het loopt mooi in elkaar over bij 2 schermen. Ik ga er maar vanuit dat dit bij 3 schermen ook zo werkt. Nu nog een voorbeeldje opzetten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...