Ga naar inhoud
  • 0

PDF 4 pagina's en 3 afdrukken

Jan_Laan

Vraag

Geplaatst:

Hallo allemaal,

ik heb 5 pagina's (a-4) die bewaard moeten worden als PDF en ik wil er 3 afdrukken.

Ra ra ra, hoe doe ik zo iets?

Heeft er hier iemand verstand van?

Jan Laan.

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Hoi Ronny,

hartelijk dank voor je snelle reactie (nou ik nog).

Ja, Ronny, ik heb het zo gemaakt dat het simpel is (zelf is het ook mijn aard ken weinig anders).

Eigenlijk hoeven de nummers 1 tot en met 4 afgedrukt te worden en hoewel het aangegeven is in het dialoogvenster ik niet weet hoe of het moet.

Dus, hoe krijgen we dat voor elkaar?

• 0
Geplaatst:

Hoi Ronny,

hartelijk dank voor je snelle reactie weer.

Ja, hardstikke goed, daar had ik inderdaad niet aangedacht nog. Alleen...... ze dienen dus niet echt afgedrukt te worden.

Sorry dat ik onduidelijk was, ik bedoel eigenlijk in de PDF script.

Wat ik bedoel is dus:

Ik wil een record (bestaande uit 5 pagina's) doorsturen per e-mail en daarvan dienen er dus 4 doorgestuurd te worden. Dus die 5e pagina die moet niet omdat dat verwarrende administratie informatie is.

Dus, hoe doe ik dat?

• 0
Geplaatst:
Ik wil een record (bestaande uit 5 pagina's) doorsturen per e-mail en daarvan dienen er dus 4 doorgestuurd te worden. Dus die 5e pagina die moet niet omdat dat verwarrende administratie informatie is.

Maak dan een layout waar alleen de nodige info op staat en stuur die door.

• 0
Geplaatst:

Jan, ik zie dat je graag mensen op bezoek krijgt, want je hebt jouw gehele woonadres in je footer vermeld. Onder elk berichtje wat je nu in dit forum plaatst, verschijnt dit adres.

Mag ik je - al was het maar uit bescherming tegen jezelf - adviseren om je woonadres uit de footer te halen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...