Jan_Laan Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Hallo allemaal, ik heb 5 pagina's (a-4) die bewaard moeten worden als PDF en ik wil er 3 afdrukken. Ra ra ra, hoe doe ik zo iets? Heeft er hier iemand verstand van? Jan Laan. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Print van pagina 1 tot en met 3 ... ? Of is het zo simpel niet ? Quote Link to comment
0 Jan_Laan Posted August 6, 2006 Author Share Posted August 6, 2006 Hoi Ronny, hartelijk dank voor je snelle reactie (nou ik nog). Ja, Ronny, ik heb het zo gemaakt dat het simpel is (zelf is het ook mijn aard ken weinig anders). Eigenlijk hoeven de nummers 1 tot en met 4 afgedrukt te worden en hoewel het aangegeven is in het dialoogvenster ik niet weet hoe of het moet. Dus, hoe krijgen we dat voor elkaar? Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 Je geeft in de print-dialoog op welke range je wil ... (zie bijlage) Quote Link to comment
0 Jan_Laan Posted August 6, 2006 Author Share Posted August 6, 2006 Hoi Ronny, hartelijk dank voor je snelle reactie weer. Ja, hardstikke goed, daar had ik inderdaad niet aangedacht nog. Alleen...... ze dienen dus niet echt afgedrukt te worden. Sorry dat ik onduidelijk was, ik bedoel eigenlijk in de PDF script. Wat ik bedoel is dus: Ik wil een record (bestaande uit 5 pagina's) doorsturen per e-mail en daarvan dienen er dus 4 doorgestuurd te worden. Dus die 5e pagina die moet niet omdat dat verwarrende administratie informatie is. Dus, hoe doe ik dat? Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 Ik wil een record (bestaande uit 5 pagina's) doorsturen per e-mail en daarvan dienen er dus 4 doorgestuurd te worden. Dus die 5e pagina die moet niet omdat dat verwarrende administratie informatie is. Maak dan een layout waar alleen de nodige info op staat en stuur die door. Quote Link to comment
0 Jan_Laan Posted August 7, 2006 Author Share Posted August 7, 2006 Hoi Ronny, ja nog hartelijk dank, jij bent toch ook een werker. Ik heb dat inderdaad ook als alternatief gedacht. Bedankt nog. Quote Link to comment
0 Sanne Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Jan, ik zie dat je graag mensen op bezoek krijgt, want je hebt jouw gehele woonadres in je footer vermeld. Onder elk berichtje wat je nu in dit forum plaatst, verschijnt dit adres. Mag ik je - al was het maar uit bescherming tegen jezelf - adviseren om je woonadres uit de footer te halen? Quote Link to comment
0 Yves Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 En ik dacht net even een "uitstapke" te maken richting noord! Quote Link to comment
Question
Jan_Laan
Hallo allemaal,
ik heb 5 pagina's (a-4) die bewaard moeten worden als PDF en ik wil er 3 afdrukken.
Ra ra ra, hoe doe ik zo iets?
Heeft er hier iemand verstand van?
Jan Laan.
8 answers to this question
Recommended Posts