Jos Hofman Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Als ik ( FM 6 ) een plaajte binnenhaal (plak of insert ) verliest deze de doorzichtigheid. Welke mogelijkheden zijn er om dit wel te bewaren om verschillende plaatjes over elkaar heen te zetten en alles toch te zien (samengesteld product ) TIA Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Filemaker 6 .... lang geleden. Maar ik denk dat de enige mogelijkheid is om het beeld als één geheel in een externe applicatie (bvb Adobe Photoshop) samen te stellen en dat te plaatsen in Filemaker. Quote Link to comment
0 Stardust Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Vroeger bestond het programma Draw van Micrografx en daarmee kon men transparante afbeeldingen in Filemaker krijgen. Ik moet zeggen dat het met FMP 6 niet geprobeerd heb, maar onder de vorige versies werkte het wel. Quote Link to comment
Question
Jos Hofman
Als ik ( FM 6 ) een plaajte binnenhaal (plak of insert ) verliest deze de doorzichtigheid. Welke mogelijkheden zijn er om dit wel te bewaren om verschillende plaatjes over elkaar heen te zetten en alles toch te zien (samengesteld product )
TIA
2 answers to this question
Recommended Posts