Peter Wagemans Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 De site administrator heeft beslist om de signatures voorlopig af te zetten. Samen met de moderators zijn de regels van het forum wat beter afgesteld, zodat het duidelijker is wat op een niet-commercieel forum als Clarify mag en niet mag. Een aantal signatures zijn niet volgens die regels, en we willen niet ons gaan bezighouden met een individuele aanpak van die gevallen. Dus gaan ze voorlopig af. Quote Link to comment
Henk R Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Ik lees veel berichten in NetNewsWire. Ik heb zo snel overzicht wat er in de diverse groepen aan berichten is toegevoegd. Nadeel bij clarify is dat alleen de laatste 15 berichten in de lijst staan en dat een toegevoegd bericht zorgt dat andere berichten (in ieder geval veel) opnieuw als ongelezen worden gemarkeerd. Maar goed, wat ik eigenlijk wilde zeggen is, hier staan de signatures gewoon onder het bericht. Quote Link to comment
rgaros Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 De site administrator heeft beslist om de signatures voorlopig af te zetten.Samen met de moderators zijn de regels van het forum wat beter afgesteld, zodat het duidelijker is wat op een niet-commercieel forum als Clarify mag en niet mag. Een aantal signatures zijn niet volgens die regels, en we willen niet ons gaan bezighouden met een individuele aanpak van die gevallen. Dus gaan ze voorlopig af. 'k zal het wel gemist hebben tijdens de vakantie, maar waar staan die regels? Groet, René Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted September 20, 2006 Author Share Posted September 20, 2006 Hoi René, Log uit, en doe dan net of je gaat registreren. Daar staan ze. Quote Link to comment
Recommended Posts