edc Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Een klant van mij is zijn installatie-cd van filemaker pro 5.5 kwijtgespeeld. Zijn 5 licentienrs heeft hij gelukkig nog. Bestaat er een mogelijkheid om aan zo'n cd te geraken? Quote Link to comment
0 AvD Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Ik geloof niet dat 5.5 CD sets nog voorkomen op de bestellijsten van FileMaker. Maar per slot van rekening is zo'n CD enkel maar een informatiedrager en zit de essentie in de licentiedocumenten die je dus wel hebt. Het lijkt dus aangewezen ergens zo'n CD te lenen en je legale software op die manier opnieuw te installeren met de eigen codes. Quote Link to comment
0 edc Posted September 8, 2006 Author Share Posted September 8, 2006 Bij filemaker Belgium konden ze ons dus inderdaad niet meer helpen. Gelukkig heb ik nog een exemplaar gevonden bij een andere klant uit dezelfde sector. Probleem is dus opgelost. Quote Link to comment
0 burggraaf Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Weet niet of het 'in de Belgique' anders is maar hier 'daar waar het land soms te laag is' is het Juridisch toegestaan een kopie te maken van je installatie CD. Natuurlijk ALLEEN voor eigen gebruik. Dit om te voorkomen dat je nieuwe software zou moeten aanschaffen op het moment dat er wat met de originele mediadrager aan de hand zou zijn. Quote Link to comment
Question
edc
Een klant van mij is zijn installatie-cd van filemaker pro 5.5 kwijtgespeeld. Zijn 5 licentienrs heeft hij gelukkig nog. Bestaat er een mogelijkheid om aan zo'n cd te geraken?
3 answers to this question
Recommended Posts