Jump to content

Fantastisch Initiatief

Hilde

Recommended Posts

Posted

:D Proficiaat aan de intiatiefnemer van dit forum. Zeer interessant en hopelijk hebben jullie binnenkort super véél bezoekers.

Ik zal zeker in de toekomst een beetje nieuws verspreiden via deze weg en graag jullie opmerkingen lezen.

Good luck

Hilde De Bisschop

FileMaker Belgium

Posted

Het initiatief lag niet zozeer bij mezelf, maar bij de mensen die dit forum in de afgelopen 2 maanden leven in geblazen hebben.

Zij zijn het eigenlijk die een pluimpje verdienen.

Hilde heeft ervoor gezorgd dat ook de FSA leden vandaag op de hoogte gesteld zijn van het bestaan van dit forum. Dit zorgde meteen voor een aangroei tot 50 "forumers" op een paar uur tijd.

Het mag dus gezegd worden: we zijn sinds vandaag "officieel"! 8)

Clarify Administrator

Posted

Ja, ik heb mij dan inderdaad direct aangemeld. Ik zocht eigenlijk al langere tijd naar zo'n initiatief. Ik geloof dat we onderandere Peter Wagenmans, al een oude bekende op Filemaker gebied, en de andere die ik niet direct herken, mogen bedanken. Bovendien valt mij op dat vele antwoorden zeer serieus zijn.

Posted

Dankje Hilde, ik zag Peter als eerste naam in de gebruikerslijst staan na de Moderator, en heb eens een cursus bij hem gevolgd, al hoewel hij vast niet herinnert.