Djavo Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Hey filemakers, ik heb een aantal velden genaamt totaalurenJAN totaalurenFEB totaalurenMRT waarbij in de berekeningen ook velden voorkomen als urenJAN bij het eerste veld enz. is er een handigere manier om dit te doen ipv alle velden uit te schrijven. alle totaaluren velden moeten wel op dezelfde pagina onder elkaar te zien zijn. Quote Link to comment
0 Roger Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Zo te lezen heb je gewerkt met calculatievelden voor totaalurenJAN, FEB, MRT. Dit kan vermoedelijk beter opgelost worden met resumévelden. Door vervolgens te renvooieren kun je gemakkelijk de gewenste rapporten genereren. Succes! Quote Link to comment
0 Sanne Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Mogelijk wil je ook kijken naar herhalende velden, dat kan in jouw - beperkt omschreven - situatie handig zijn. En voor mensen met dezelfde woordenschat als ik: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=renvooieren Wat mij brengt op de vraag: hoe renvooieer je in FileMaker ?! Quote Link to comment
0 AvD Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Hé Sanne! En ik heb nog maar een paar uur geleden gepleit voor de Engelstalige versie van FileMaker! Ik ben ook benieuwd! Quote Link to comment
Question
Djavo
Hey filemakers,
ik heb een aantal velden genaamt
totaalurenJAN
totaalurenFEB
totaalurenMRT
waarbij in de berekeningen ook velden voorkomen als urenJAN bij het eerste veld enz.
is er een handigere manier om dit te doen ipv alle velden uit te schrijven. alle totaaluren velden moeten wel op dezelfde pagina onder elkaar te zien zijn.
3 answers to this question
Recommended Posts