Peter Wagemans Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 De 3de editie van de FM Conference gaat door op 23, 24 en 25 maart 2007 in Lyon. Voor wie liever niet 32 uur (en voor sommige onder ons zelfs langer) in een vliegtuig zit om een FileMaker conferentie mee te maken, eindelijk dus een eentje op ons eigen continent, en zelfs in het Nederlands! De FM Conference wordt net als de US versie ( de "DevCon" ) in samenwerking met FileMaker zélf georganiseerd. Je kan dus rekenen op een 10-tal Nederlandstalige en kwalitatief zeer hoogstaande sessies over diverse acpecten van FileMaker Pro 8.5. We zouden graag een idee krijgen hoeveel volk we kunnen verwachten. Antwoord dus a.u.b. even op de poll hier: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=3926. Praktische informatie ( programmering, overnachtingen, enz.) volgt weldra. Je kan voorlopig al de franstalige web pagina bekijken op http://www.fmconf.com/ Quote Link to comment
rigo Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 Hoi allemaal, Ik zou er best bij willen zijn. Zijn alle sessies in het Nederlands of wordt dit afgewisseld? En wat zijn de kosten? Gr. Rigo Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted October 23, 2006 Author Share Posted October 23, 2006 Hoi Rigo, Er is een franstalige programmering, maar parallel daaraan loopt een volledig nederlandstalig programma. Wat de kosten betreft, dat weet ik nog niet helemaal. Ik wacht nu even op meer informatie van Filemaker Europe en La Source. We hebben al een 10-tal kandidaat sprekers, stuk voor stuk professionals en experten in hun onderwerp. En allemaal nederlandstalig. Je zal ook franstalige sessies kunnen volgen, maar we denken dat de nederlandstalige interessant genoeg zullen zijn, om niet je toevlucht daarin te moeten zoeken. Quote Link to comment
filippiens Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Met 99 % zekerheid mag je mij verwachten ... FP Quote Link to comment
Recommended Posts