plato Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 is het mogelijk om de schuifbalken (in windows) van een venster, dat in grootte aangepast is, te laten verbergen. en hoe kan je ervoor zorgen dat de venster afmetingen niet gewijzigde kunnen worden ? Quote Link to comment
0 tackenco Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 is het mogelijk om de schuifbalken (in windows) van een venster, dat in grootte aangepast is, te laten verbergen Zorg dat er geen objects buiten de groote van je venster vallen en ook dat er geen gedeelten buiten je venster vallen, je ziet dan geen bruikbare scrollbars. en hoe kan je ervoor zorgen dat de venster afmetingen niet gewijzigde kunnen worden Als je in een script blijft hangen kan het venster niet weggeklikt of vergroot/verkleind worden, om het venster te sluiten moet je dan een nieuwe knop op je layout zetten met minmaal aangegeven dat het script gecontinueerd moet worden. Andres kan het volgens mij niet. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 en hoe kan je ervoor zorgen dat de venster afmetingen niet gewijzigde kunnen worden Als je in een script blijft hangen kan het venster niet weggeklikt of vergroot/verkleind worden, om het venster te sluiten moet je dan een nieuwe knop op je layout zetten met minmaal aangegeven dat het script gecontinueerd moet worden. Andres kan het volgens mij niet. Dat klopt niet, Niels. Allow User Abort Off belet de eindgebruiker niet om de vensterafmetingen aan te passen. Het zorgt er enkel voor dat het venster niet gesloten kan worden door het sluitvakje. Volgens mij kan je met de standaardfuncties van FM niet kortsluiten dat vensterafmetingen aangepast worden. Quote Link to comment
0 tackenco Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 Dat klopt niet, Niels. Allow User Abort Off belet de eindgebruiker niet om de vensterafmetingen aan te passen. Het zorgt er enkel voor dat het venster niet gesloten kan worden door het sluitvakje. Wellicht heb je inderdaad gelijk, het kan gewoon niet. Maar waarom zou je het eigenlijk willen? Ik kan me het alleen voorstellen voor een zoekvenster ofzo, ik gebruik zelf de dialog plugin van troi vaak voor zulke dingen. Quote Link to comment
Question
plato
is het mogelijk om de schuifbalken (in windows) van een venster, dat in grootte aangepast is, te laten verbergen. en hoe kan je ervoor zorgen dat de venster afmetingen niet gewijzigde kunnen worden ?
3 answers to this question
Recommended Posts