matthew Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Hallo, Ik weet niet of ik hier aan het goede adres ben, is dit niet za dan bij deze mijn excuses! Ons bedrijf in het Gooi is op zoek naar een Filemakerontwikkelaar / beheerder. Heeft er iemand een idee waar ze deze vacature het beste kunnen plaatsen? Alvasy bedankt! Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Dat mag gerust hier hoor, Matthew. Ik denk niet dat er andere plekken zijn waar je op het internet moet wezen voor dat soort dingen. Quote Link to comment
Maatwerk Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Telewerkers zijn die welkom? Quote Link to comment
Stamp Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Ik zal deze link doorsturen naar degen die mij ook adviseert. Succes. Quote Link to comment
matthew Posted November 1, 2006 Author Share Posted November 1, 2006 Hallo allen, Ik heb even wat meer info gevraagd. We zoeken een (zo goed als) full-time collega die goed is in filemaker (of vergelijkbare relationele databases) en die in H'sum wil werken. We zijn niet op zoek naar dure adviesbureau's maar iemand die ervaren is ow die we snel zelf kunnen opleiden. Mocht je interesse hebben mail me dan even (matthew_dinant@versatel.nl) dan stuur ik je cv even door. Telewerken is wat lastig. Quote Link to comment
matthew Posted November 1, 2006 Author Share Posted November 1, 2006 En iedereen uiteraard bedankt voor de hulp! Quote Link to comment
Recommended Posts