se7en Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Welk font en size gebruik je best om via de versie browser uw gegevens zowel op Mac als PC duidelijk weer te geven. Dit wel in een portaalrij. De size mag dan ook niet te groot zijn. Quote Link to comment
0 rigo Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Beste Se7en, Ik weet niet of het de standaard is, maar zelf gebruik ik voor normale teksten in Browse mode "Verdana 11 pt". Soms wil je iets meer tekst kwijt kunnen in een veld zonder dat dit ten koste van opmaak van je layout gaat, dan gebruik ik zelf wel eens "Arial 11 pt". Bij getallen komt dit nog wel eens voor. Advies is wel om zoveel mogelijk dezelfde lettertypen aan te houden anders wordt het al gauw rommelig en dat werkt storend. Bij printen gebruik ik vaak een nieuwe layout met Verdana 6 of 7. Succes, Rigo Quote Link to comment
0 EricJ Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Kijk eens op onderstaande site. Zij geven adviezen voor het standaardiseren van FileMaker dBases. http://coresolutions.ca/FileMaker/standards.php Zo gebruik ik zelf op hun advies in al mijn layouts de Arial als 'leestekst'en de Verdana als 'datatekst'. Quote Link to comment
Question
se7en
Welk font en size gebruik je best om via de versie browser uw gegevens zowel op Mac als PC duidelijk weer te geven.
Dit wel in een portaalrij. De size mag dan ook niet te groot zijn.
2 answers to this question
Recommended Posts