WJ Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 Hallo allemaal, Ik vroeg me af of iemand een goede kilometerregistratie applicatie heeft gebouwd in Filemaker. Een klant van mij vraagt hierom, het mag wat kosten. Alvast bedankt, Willem-Jan Quote
JeanWM Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 Ben ook al geruime tijd aan hetuitkijken naar een soortgelijke toepassing. Wat is de definitie van een 'goede registratie' ¿ Wat we nu hebben is een 'Peter' techniek gebaseerd op een lookup techniek, stammend uit het FM6 tijdperk. Zou wel een FM +7 toepassing willen zien.... Quote
clarify9 Posted February 3, 2007 Posted February 3, 2007 Met GPS en Google Maps, zouden leuke dingen te maken moeten zijn. Sommige navigatiesystemen onthouden de route. Als het ware heb je dan "automatische" kilometeradministratie!! Quote
Sanne Posted February 6, 2007 Posted February 6, 2007 Sommige navigatiesystemen onthouden de route. Iemand enig idee van welke systemen dat zijn? Merk, typenummer? Quote
AvD Posted February 6, 2007 Posted February 6, 2007 Garmin StreetPilot 210 deed dat al, en zijn voorgangers ook. Quote
columbus Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 Soms moet je even niet aan filemaker denken. Een schroef vast draaien doe je ook niet altijd met eenhamer. Ik gebruik zelf Nedsoft Kilometer registratie. Helaas alleen voor de Nederlandse wegen. Niet duur en best handig. Quote
clarify9 Posted February 11, 2007 Posted February 11, 2007 Dit is wat ik met een GPS oplossing bedoel: http://particletree.com/gmaps/workoutTracker.php Wellicht kan dit ook in Filemaker/Webviewer gemaakt kunnen worden. De broncode staat op de site [=niet filemaker] Quote
clarify9 Posted February 13, 2007 Posted February 13, 2007 Zou zoiets als http://particletree.com/gmaps/workoutTracker.php in FileMaker 8.5 standaard editie mogelijk zijn? Gr. Clarify9 Quote
Recommended Posts