GWH.Hendriks Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 Regelmatig springt zonder aanwijsbare oorzaak het netwerinstelling-procol TCP/IP naar 'geen' op cliënt-pc's. Heeft iemand een idee waar ik de oorzaak moet zoeken? De Fmserver 5.5 draait onder Novell. De cliënt pc's werken met FM 6.0 GWH Quote
0 Wim Bongertman Posted February 4, 2007 Posted February 4, 2007 Filemaker server en Novell, ik heb er niet echt goed resultaat mee gehad. Ik denk dat daar het probleem zit. Wij hadden heel veel problemen en iedere keer vertelden de deskundigen dat filemaker niet goed zou kunnen werken op een novell server. We zijn er maar mee gestopt. Quote
0 AvD Posted February 4, 2007 Posted February 4, 2007 Wat Wim zegt, zou kunnen kloppen: heb het zelf al zo vaak gehoord, dat ik het stilaan als een algemene regel ben gaan beschouwen. Quote
0 GWH.Hendriks Posted February 5, 2007 Author Posted February 5, 2007 Wat Wim zegt, zou kunnen kloppen: heb het zelf al zo vaak gehoord, dat ik het stilaan als een algemene regel ben gaan beschouwen. Helaas valt er bij ons niets te kiezen. Over niet al te lange tijd hopen we over te gaan naar FMserver 8 met daarbij de hoop dat dit probleem zich daar niet voor doet. GWH Quote
0 Wim Bongertman Posted February 7, 2007 Posted February 7, 2007 Over niet al te lange tijd hopen we over te gaan naar FMserver 8 met daarbij de hoop dat dit probleem zich daar niet voor doet. Nou, of het met de 8 op novell wel lukt dat weet niet niet. Misschien dat iemand ervaring heeft, maar het probleem lijkt te komen uit de Novell server. Dus of het dan is opgelost met de 8 - of dat de problemen groter worden - dat blijft de vraag. Heeft iemand op forum ervaringen met Novell? Quote
Question
GWH.Hendriks
Regelmatig springt zonder aanwijsbare oorzaak het netwerinstelling-procol TCP/IP naar 'geen' op cliënt-pc's.
Heeft iemand een idee waar ik de oorzaak moet zoeken?
De Fmserver 5.5 draait onder Novell. De cliënt pc's werken met FM 6.0
GWH
4 answers to this question
Recommended Posts