DTPerry Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 hoi, als ik een FM database: - sorteer op zowel de hoofdtabel als (gerelateerde) subtabel, - deze daarna exporteer als tab-bestand dan zijn de gegevens in de subtabel niet gesorteerd. voorbeeld van het gexporteerde bestand: hoofdtxt ... subtxt Aap Beer .......... Citroen .................. Aardbei .................. Bosbes Chincilla weet iemand een mogelijkheid om deze sortering voor elkaar te krijgen? Quote
0 DTPerry Posted February 3, 2007 Author Posted February 3, 2007 exporteren vanuit de subtabel? dit gaat niet want dan heb je niet alle records van de hoofdtabel... Quote
0 rmw Posted February 4, 2007 Posted February 4, 2007 Heb je ook weer gelijk in. Voor het exporteren een gesorteerde relatie gebruiken dan? rmw Quote
0 hiker Posted February 4, 2007 Posted February 4, 2007 Dit is nu zo'n toepassing waarvoor ik de gezochte KSFilemanager gebruikte. Hiermee is regel voor regel weg te schrijven naar een file i.p.v. een zoekcommando en ineens alles exporteren. In een CV-databank stonden opleidingen en werkervaring in portals. Om de CV te exporteren werden eerst NAW-gegevens weggeschreven en daarna de Opleidingen en de Werkervaring. Nu KSFilemanager niet meer voor FM8.5 bestaat heb ik dus hetzelfde probleem. De oplossing zit misschien in een plugin? Quote
Question
DTPerry
hoi,
als ik een FM database:
- sorteer op zowel de hoofdtabel als (gerelateerde) subtabel,
- deze daarna exporteer als tab-bestand
dan zijn de gegevens in de subtabel niet gesorteerd.
voorbeeld van het gexporteerde bestand:
hoofdtxt ... subtxt
Aap
Beer .......... Citroen
.................. Aardbei
.................. Bosbes
Chincilla
weet iemand een mogelijkheid om deze sortering voor elkaar te krijgen?
4 answers to this question
Recommended Posts