AvD Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 De voorgedefinieerde Avery-labels vind ik niet op de de CD's. De labeldefinities horend bij FileMaker 6 doen het niet als ik ze op dezelfde locatie installeer. Heeft iemand dit al voor mekaar? Quote
0 AvD Posted February 21, 2007 Author Posted February 21, 2007 Heb het al gevonden: waren geïnstalleerd via een miskliksel. Quote
0 rmw Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 ...via een miskliksel Even off-topic (in goed Nederlands) Wat is dat Vlaams toch een rijk taaltje... De Pfaffs wordt tegenwoordig uitgezonden in Nederland (zal ook al wel weer een herhaling zijn...), maar dat is alleen al de moeite waard om de taal. Heerlijk. rmw Quote
0 FM Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 En waar zit "da muisklikske" dan wel? Ik krijg ook de tekst "No Labels Installed" wanneer ik een nieuwe layout met labels wil aanmaken. En via de installer heb ik geen optie om extra's te installeren. FM Quote
0 AvD Posted August 14, 2007 Author Posted August 14, 2007 En waar zit "da muisklikske" dan wel? Ja, natuurlijk, als je van miskliksel "muisklikske" gaat maken, dan zit je dus behoorlijk mis. Een miskliksel is een klik op de verkeerde plaats, naar analogie met een misbaksel. Tot zover de cursus "Vlaams voor Antwerpenaars" voor onze Nederlandse vrienden. Als je de labels van je CD wil gaan kopiëren, dan moet je dus elk miskliksel vermijden en zorgen dat de dingen hier terecht komen: C:\Program Files\FileMaker\FileMaker Pro 8.5 Advanced\Extensions\Labels Succes ermee! Quote
0 Iris De Rijcker Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 ik heb dus hetzelfde probleem, ik krijg 'no labels installed' te zien; heb de labels al van de map 'Labels (Inactive)' verplaatst naar 'Labels', heb zowel filemaker als de hele computer al heropgestart en nog steeds 'no labels installed' iemand een oplossing? Quote
0 AvD Posted August 16, 2007 Author Posted August 16, 2007 Heb je de labels dan niet gekopieerd volgens het pad hierboven? Quote
0 Iris De Rijcker Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 jawel, heb ze gekopieerd naar de Extensions-map, maar nog steeds 'no labels installed' ... hulleeeeeeeep Quote
0 AvD Posted August 17, 2007 Author Posted August 17, 2007 Heb je meer dan één FileMaker-versie op je computer staan? Zo ja, dan moeten de labels wel in de map van de gewenste versie. Quote
0 FM Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Bij mij is het probleem opgelost door de juiste bestanden te verplaatsen van de folder "Labels (Inactive)" naar de folder "Labels". Heb je de bestanden verplaatst of gekopieerd? F Quote
0 Iris De Rijcker Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 heb al beide geprobeerd, zowel verplaatsen als kopiëren, maar het werkt niet ... Quote
0 hbrendel Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 FileMaker moet wel opnieuw gestart worden ... Henk Quote
0 Iris De Rijcker Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 heb ik helaas ook al gedaan, en ook computer al verschillende keren herstart, snap er niks van ... er blijft gewoon 'no labels installed' staan; misschien ligt het aan Windows Vista, tegenwoordig ligt alles wat misloopt aan die verdomde Vista ... maar ik werk wel met Filemaker 9, dus dat zou toch niet mogen Quote
0 Iris De Rijcker Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 het is gelukt! heb filemaker gedeïnstalleerd, dan opnieuw geïnstalleerd en alvorens het de eerste keer te openen de labels van de map 'labels (inactive)' naar de map 'labels' verplaatst; works like a charm! iedereen bedankt voor het meezoeken! Quote
Question
AvD
De voorgedefinieerde Avery-labels vind ik niet op de de CD's.
De labeldefinities horend bij FileMaker 6 doen het niet als ik ze op dezelfde locatie installeer.
Heeft iemand dit al voor mekaar?
14 answers to this question
Recommended Posts