Jump to content
  • 0

sjabloon voor factuurregels aanpassen aan hoofdsjabloon

Cyberon

Question

Posted

Ik probeer wat wijzigingen aan te brengen in een factuur-programma dat ik al een jaar of 4 gebruik in Filemaker Pro 6. Vanwege activiteiten onder een 2e handelsnaam wil ik de factuurlayout aanpassen op basis van het bedrijfsonderdeel waarvoor gefactureerd wordt. Ik heb de factuurlayout gekopieerd en alle velden op de gewenste plek gezet en van de juiste lettertypes voorzien. Echter: de factuurregels pakken nog steeds de lettertypes van de oude factuurlayout.

Als ik voor de factuurregels tevens een 2e layout maak, is het dan mogelijk om op basis van de gekozen layout in 'factuur' automatisch de juiste layout te laden voor 'factuurregels'?

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted
Als ik voor de factuurregels tevens een 2e layout maak, is het dan mogelijk om op basis van de gekozen layout in 'factuur' automatisch de juiste layout te laden voor 'factuurregels'?

Ja natuurlijk, via de scriptstappen GoToLayout() o.a.

• 0
Posted

Ik ga eens zoeken waar ik dat kan vinden. Ik heb het factuurprogramma een paar jaar geleden gemaakt, maar daarna eigenlijk nooit meer echt actief geweest met FileMaker. Moest dus behoorlijk zoeken en wennen toen ik vanmiddag de Layout-modus activeerde :)

Ik merkte al wel dat images allemaal op lage resolutie geplaatst worden, klopt dat? Zowel een highres PDF, een highres JPG en een TIFF werden allemaal gebitmapped getoond en geprint.