bolland Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 Ik wil graag een overzichtslijst met alle optredens die definitief zijn. Ik heb nu een waarde status in een drop-down lijst. Je kan dan kiezen voor 'informatief' 'definitief' 'optie'. Ik krijg nu wel een lijst met alle optredens. Alleen moet het een lijst zijn met definitieve optredens. Hoe kan ik dit doen?! Quote
hiker Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 Zoeken op Definitief ?? Lijkt mij de meest voor de hand liggende optie. Quote
bolland Posted June 11, 2007 Author Posted June 11, 2007 Maar hoe ga ik dat doen. Ik heb een lay-out (formulier) met de velden die ik zichtbaar wil hebben. Maar hoe doe ik dan dat laten filteren?! Heb je een idee.!? Quote
hiker Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 Als je in het dropdown menu zoekt/filterd op definitief dan houd je alleen de definitieve optredens over. Je kunt hiervoor het standaard zoeken uit het menu gebruiken. Dit kun je handmatig doen of in een script vastleggen en een knopje voor maken. Quote
Recommended Posts