rmw Posted June 13, 2007 Posted June 13, 2007 Even voor het gemak (geen tijd om het uit te proberen). Als je een bestand open hebt dat door FMS wordt gehost en de idle time is verstreken, kan FMS je uitloggen. De vraag is: wordt dan ook het stop script van de database uitgevoerd? rmw Quote
0 AvD Posted June 13, 2007 Posted June 13, 2007 Goeie vraag! Testen, dus! Laat het afsluitscript een lelijk scheldwoord in een global zetten. Wacht tot je uit de tent vliegt, en ga dan eens kijken of het scheldwoord er staat. Laat ons dan iets weten! We zijn benieuwd!! Quote
0 burggraaf Posted June 13, 2007 Posted June 13, 2007 Als ik me niet vergis is het 'disconnect when idle' en geen 'close when idle' 't zou me verbazen als er ook nog scripts worden uitgevoerd... maar alle optie staan open... Quote
Question
rmw
Even voor het gemak (geen tijd om het uit te proberen).
Als je een bestand open hebt dat door FMS wordt gehost en de idle time is verstreken, kan FMS je uitloggen.
De vraag is: wordt dan ook het stop script van de database uitgevoerd?
rmw
2 answers to this question
Recommended Posts