Jo Ooms Posted June 21, 2007 Posted June 21, 2007 Ik heb hier op de firma een FM DB die er als volgt uitziet. 3 tabellen Packing lists Invoice Invoicedetails Per Packing list heb je verschillende facturen (invoices) Op elke factuur staan verschillen factuurlijnen. vorig jaar heb ik alles zelf ingeput in FM dit jaar heb ik een medewerker een lijstje in excel laten bijhouden. Per regels staat: paklijstnummer ,paklijstdatum, factuurnummer, factuurdatum , artikelcode , aantal stuks. Nu wil ik deze file importeren. Ik heb geen idee hoe want je kan blijkbaar maar per tabel importeren. Is hier een oplossing voor? Quote
0 Rony Rabijns Posted June 21, 2007 Posted June 21, 2007 Je kan inderdaad maar per tabel importeren. Er komt dus nog wat scripting bij kijken om je facturen enz. aan te maken. Quote
0 Jo Ooms Posted June 21, 2007 Author Posted June 21, 2007 daar had ik niet op gerekend. Ik zal maar direct aan de slag gaan om ze tabel per tabel te importeren. Quote
Question
Jo Ooms
Ik heb hier op de firma een FM DB
die er als volgt uitziet.
3 tabellen
Packing lists
Invoice
Invoicedetails
Per Packing list heb je verschillende facturen (invoices)
Op elke factuur staan verschillen factuurlijnen.
vorig jaar heb ik alles zelf ingeput in FM
dit jaar heb ik een medewerker een lijstje in excel laten bijhouden.
Per regels staat: paklijstnummer ,paklijstdatum, factuurnummer, factuurdatum , artikelcode , aantal stuks.
Nu wil ik deze file importeren.
Ik heb geen idee hoe want je kan blijkbaar maar per tabel importeren.
Is hier een oplossing voor?
2 answers to this question
Recommended Posts