DDC Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Hallo, Bij het tonen van een portaal met gerelateerde records krijg ik via IWP steeds eerst 10 lege rijen, zodat mijn data onderaan de portaal (15 lijnen)verschijnt! Als ik mijn bestandje lokaal start dan doet hij het perfect! Wat kan ik proberen? Alvast heel erg bedankt! Quote Link to comment
0 AvD Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Lege rijen? Dus records zonder relevante info die oplopend gesorteerd zijn? Quote Link to comment
0 DDC Posted June 25, 2007 Author Share Posted June 25, 2007 Heb het intussen gevonden, mijn layout was een rapport met een résumé gedeelte. Hierdoor kreeg ik dus bovenaan in het portaal lege rijen en dan pas m'n data. Quote Link to comment
0 AvD Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Nog goed dat we hier af en toe een grapjas ( ) in ons midden krijgen: een vraag stellen over een portal en dan zien dat het een list is... Succes toch ermee, en denk eraan: FileMaker eist van zijn gebruikers een vaak verrassend hoge graad van nauwkeurigheid. Da's iets dat je je moet aankweken. Quote Link to comment
0 DDC Posted June 25, 2007 Author Share Posted June 25, 2007 als een list wel degelijk de gerelateerde records toont met veldbenamingen en reageert op "nieuwe portaalrij", dan heb je gelijk. toch bedankt voor de reactie Quote Link to comment
0 AvD Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Moet ik nu begrijpen dat je een portaal gezet hebt in het body- gedeelte van een list? Of stond je toch in form view? Quote Link to comment
0 DDC Posted June 25, 2007 Author Share Posted June 25, 2007 Ik stond op een layout in bladermodus en wilde deze ook gebruiken in bladermodus aangezien IWP geen afdrukmodus ondersteund, maar ik had niet gezien dat deze layout eerst voor afdrukmodus gebruikt werd. Op dit rapport was een gedeelte gedefinieerd waarop een subrésumé getoond werd. Ik had de portal daarop gezet waardoor ik het ongewenste resultaat kreeg. Tja, het is zoals je zegt: het zit in de (kleine) details! Quote Link to comment
Question
DDC
Hallo,
Bij het tonen van een portaal met gerelateerde records krijg ik via IWP steeds eerst 10 lege rijen, zodat mijn data onderaan de portaal (15 lijnen)verschijnt!
Als ik mijn bestandje lokaal start dan doet hij het perfect!
Wat kan ik proberen?
Alvast heel erg bedankt!
6 answers to this question
Recommended Posts