Bruno Posted June 29, 2007 Posted June 29, 2007 Ik heb eens een vb-tje gezien hoe je je kolommen kan kiezen om deze daarna af te printen. Heeft er iemand een idee hoe dit werkt ? Of beter nog: heeft er iemand een vb-tje. Dus ik kies naam voornaam adres en ik krijg een rapport met deze velden de volgende keer kies ik voornaam naam e-mailadres en krijg een rapport met deze velden. Quote
0 Rony Rabijns Posted June 29, 2007 Posted June 29, 2007 Ik heb ooit eens een demobestandje gemaakt voor een Confituursessie, een paar jaar geleden (beginperiode FM 7 dacht ik). In de bijlage vind je het terug. Doe er je voordeel mee. Het komt in het kort hier op neer : Maak een valuelist met velden die je wil selecteren; Maak een global om velden te selecteren; Maak daarna wat berekeningsvelden op basis van die global om de inhoud van de geselecteerde velden te tonen. UserDefinedLayouts.fp7 Quote
0 Bruno Posted June 29, 2007 Author Posted June 29, 2007 Wederom bedankt Rony !! Fantastisch! Ik heb die truuk gezien in een demoversie van http://www.spotonsoftware.com/productdetail.asp?productid=20 De moeite om die demo eens te bekijken. Qua layout en gemak voor de gebruiker is dit echt top. Quote
Question
Bruno
Ik heb eens een vb-tje gezien hoe je je kolommen kan kiezen om deze daarna af te printen.
Heeft er iemand een idee hoe dit werkt ?
Of beter nog: heeft er iemand een vb-tje.
Dus ik kies naam voornaam adres en ik krijg een rapport met deze velden
de volgende keer kies ik voornaam naam e-mailadres en krijg een rapport met deze velden.
2 answers to this question
Recommended Posts