Johnny Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Wie kan mij vertellen waarom getsummary bij het ene sorteerveld wel en bij het andere niet werkt, zie voorbeeldbestandje. getsum.fp7 Quote
0 SuperWimmie Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Misschien heb jij hetzelfde probleem als ik? http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=4574&highlight=getsummary Quote
0 Johnny Posted July 23, 2007 Author Posted July 23, 2007 Misschien, als je die percentages door een getsummary verkrijgt, vervang dan het splitsveld eens door een berekend veld met een constante waarde, kijken of die vraagtekentjes dan verdwijnen en de goede notering in beeld komt. Bij mij komt het dan goed, maar begrijpen doe ik het niet, ik haal het ook nergens uit de help. Echt zo'n ding wat voortdurend blijft knagen van: zie ik iets heel vanzelfsprekends over het hoofd? Quote
Question
Johnny
Wie kan mij vertellen waarom getsummary bij het ene sorteerveld wel en bij het andere niet werkt, zie voorbeeldbestandje.
getsum.fp7
2 answers to this question
Recommended Posts